onsdag 5 mars 2014

inte frisk än

Detta kan nog ha varit dom två värsta veckorna i år.Bara ligga i sängen och se på tv i nästan 14 dagar!Trodde att detta skulle vara en simpel förkylning som skulle pågå i max ett par dagar.Men inte,det är influensan från helvetet som helt enkelt vägrar att försvinna ur min kropp.
Missat hela den här praktikperioden, undrar om jag kommer få godkänt på utbildningen utan den delen...
Man blir så uttråkad så man nästan kräks, och sen orkar man inte göra nåt heller för att man är sjuk..
Hade varit roligt och sett någonting annat än insidan på det här huset.Tur att man har Snidde, roligt sällskap och så gör han så knäppa saker så man får skratta ibland.Netflix har ju underlättat det med..Och Mattias som strävar och kikar in med en colaburk,chips och japp <3

I morgon åker ett gäng vänner på "CloseUpBåten" i Stockholm,hade önskat att jag kunde hänga med.Dom kommer få sköjj :)På lördag kommer Bapis till Arvika och vi ska ha en pizzadejt på söndag.Hoppas man är pigg och kry tills dess.Och bowlas ska det på lördag också,det vill jag också göra.Men tyvärr, det är inte jag som bestämmer nu.Ringde verkstan och fråga om det fanns nåt man kunde göra för att bli frisk lite fortare.Det gjorde det inte,bara vila och dricka och låta skiten ha sin gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar