måndag 3 februari 2014

Medicin

Ringde i morse och fick tag på min sköterska.Sa helt enkelt att nu fungerar det inte längre,att jag knappt kan gå på morgonen eller efter jag suttit still en stund,att axeln gör fruktansvärt ont och att händerna inte heller "lyder" och gör ont.Hon bad mej lämna nya blodprover och är dom bra då ska jag få remicaden i morgon kl 8.
Runt 5 timmar får jag ligga där och få dropp och en timme efter ska jag observeras.Hoppas verkligen på det här nu.Det är fanimej dags att jag får kvickna till lite.Är så vansinnigt trött på att hela tiden tacka nej till roliga saker,ha ont,vara på dåligt humör,bli besviken för att jag inte orkar och stressen över att må dåligt och ha ont jämt.Jag vill kunna ta emot en riktig kram från Mattias utan att vråla aj..Jag vill kunna bli knuffad på,härjad med och inte gå omkring och vara totalt livrädd för att all kroppslig kontakt ska göra ont.För just nu är det så.Klarar ju för f-n inte ens att katten går på mej:( 
Till och med att ligga här och skriva gör ont...Men vi får väl tro att det vänder nu,och att jag kan få äta nåt så simpelt som alvedon utan att levern ska få spader.Gött att LittleB kommer hem till helgen,att man får träffa Jennifer❤️ och resten av gänget:)Hade gärna åkt till Linda på onsdag,men fick avboka....
Fast jag hoppas att nu kanske dom får ordning på min sjukdom och då jädrar kan jag börja haka på lite mer saker!Så här kan det inte vara möjligt att man ska ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar