måndag 24 februari 2014

Ingen bra start

Då var det dags igen…Kände mej lite krasslig i morse men åkte ändå.Det gick till lunchtid då var det bara att packa i hop och åka hem.Så fort jag pratade så började jag hosta,näsan rann och jag frös och svettades om vartannat.
Vill ju inte smitta dom som jobbar och för en gångs skull tänkte jag på mej också så det blev hemfärd
Hemma fick jag middag❤️ och pannan var varm så det var bara att gå och duscha och hoppa i säng.Min allra käraste lilla katt kom som vanligt och höll mej sällskap.Måste vara en av dom trognaste katterna i världen❤️
På kvällskvisten kom Hemglass och jag fick småstrutar av Mattias.Alva brukade bjuda på det när dom bodde i Edane.Dom är så himla goda!Får nog stanna hemma i morgon med,har feber.
Väldigt tråkigt detta,men vad ska man göra?




               ❤️Snidde❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar