fredag 14 februari 2014

En dag fylld med kärlek❤️

Veckorna går så himla fort!Redan fredag igen.Snidde har vart hopplös i natt...Han har gått på mej,jamat mej i ansiktet,sopat till mej med tassen i ansiktet och hållt på just sådär som en uttråkad katt kan göra.Halv 6 gav jag upp att försöka sova och satte på tvn.Då la han sej och sov.Åkte till skolan och hade den tyngsta dagen hitills...Lagar,regler,paragrafer och butiksmatte.Väldigt viktiga saker såklart,men bara och sitta på rava och lyssna i flera timmar är tufft.Sen med denna dreten i ryggen och ett väderomslag på ingång så var det jobbigt.Vi fick sluta en timme tidigare så då åkte jag direkt upp till Sunne.Jag,Birgitta,Stefan,Christer och Tomas åkte och käkade pizza.Försökte ha det trevligt och umgås men saknaden efter deras syster/dotter är stor.Men vi försöker,hon hade velat det.Att vi träffas,stöttar varandra och umgås när dessa jävla högtiderna är.Det är jobbigt jämt,men sånna här dagar är det värre.Vi är många som saknar henne❤️
Stefan hade köpt bil.En kanonfin säkert väldigt ny Volvo:)Det var jämt så en höll andan när man åkte i den.Som och åka limousine för en annan.Det lär ju åka på ett gäng feta fälgar när han ska på med sommardäcken.Så glad att han köpte den,han jobbar hårt så jag är så glad för hans skull❤️På tal om bilar...LittleB berättade att han tvärnitat för ett rådjur i dag,det passade då på att trycka ur sej en bajs rätt i framrutan.
Det hade jag velat sett.Väl hemma har jag ätit och druckit av allt som Birgitta köpt/bakat❤️ så nu ligger jag här med magen i vädret och killar min sängkompis på ryggen❤️Blev ett bra avslut på dagen.Tack kära Birgitta för att du tröstar mej när det är jobbigt,att du orkar är helt otroligt.Det är ditt barn jag sörjer.Och till dina söner kan jag bara skriva en sak❤️


    Stefans nya kärra!
   
    I påsen jag fick med i från Birgitta❤️
    Hemgjord kladdkaka❤️och annat 
    som gör en lite "fluffig" som Jenny L 
    sa en kväll på The Roof


                 ❤️

2 kommentarer:

  1. Vad är d för vitt dimmigt streck på kortet...kan d vara att hon var med dig där <3

    SvaraRadera