måndag 17 februari 2014

No meds!

Tycker minsann att jag blivit lite fluffig här och där sen jag vart tvungen och sluta träna.Fluffig är ett annat ord för mullig,och det är Jenny Lundevall som har patent på det ordet.Hon myntade uttrycket en kväll på The Roof när vi var där.Jag tror hon sa ungefär: "Men lyssne rå flecker!Jag kan tala om att jag tror jag har bleve lite mindre fluffig nu sen jag började på Hälsokompaniet"
Vi som var med bröt i hop totalt!Så jävla gött sagt!
Jag har käkat och druckit socker och det börjar synas nu så det är dags och ta tag i problemet.Vet liksom inte om det är hjärtat som gör att jag blir så "flåsig" eller om det är total brist på kondition.
Så 06.30 ringde klockan och i väg stack jag och cyklade ungefär en mil.Styrketräningen får vänta tills stygnen är borta,eller åtminstone tills det läkt lite bättre.Gick bort till min sköterska och hon sa som väntat att det inte blir några mediciner förns stygnen är borta och ryggen är helt läkt.Men som det såg ut nu så läker det perfekt så jag behöver inte gå med några stygn tills i början på mars inte:) Mattias får nog se hur det ser ut och kanske börja ta en del under helgen.Förra gången hade dom liksom växt fast på en del ställen,så nu tar jag dom tidigare.Hur som helst är jag nöjd att jag kom ur sängen i morse och upp på cykeln.Tänker göra om det i morgon igen.I skolan har vi räknat butiksmatte!Det var inte så jäddra svårt som jag trodde,man lär sej rätt fort faktiskt.Nu får det bli lite kill på Snidde innan det är dags och sova.Det ska bli så gött!!


    Försökte säja läkarens namn riktigt
    fort i går,det var svårt:)Sen var jag trött 
    och då vart det ännu roligare.Undrar 
    om hon tycker Dahlström är ett sköjj
    efternamn😄

1 kommentar: