torsdag 5 oktober 2017

Wizja

För en träningsvärk!Men jag åkte i väg i dag igen. Först till jobbet och lämnade in semesteransökningar inför Danko Jones, StoneSour och Helloween. Sen när jag väl satt där så skrev jag en för när vi ska i väg nästa år också.Lika bra så är det gjort. Var roligt att prata med lite arbetskompisar också.

I dag vart det ingen Ronja, det blev Wizja och det är att nästan lika bra.Hon har lite mer tryck i sig och inte så mycket egen vilja, mer än att springa fort då kanske. Fick rida för Terese och det var kul.
Efter lektionen så åkte jag bort till Anki. Hade glömt mobilen hemma så jag fick chansa på att hon skulle vara hemma. Det var hon inte, men det var Hanna så då stannade jag hos henne och sen åkte vi och tittade på när Anki red. Men som man fryser, helt overkligt.Frös till och med efter att jag ridit.Jag blir även galen på denna yrseln och att jag glömmer vad jag tänker på och vad jag ska göra. Skitsamma! Jag har järnbrist och det kommer ge sig bara jag får i mig järntabletter.
Det är inte det värsta man kan vara med om.

Snidde och Frutt sprang ut nu när jag kom hem.Efter 10 minuter kom Snidde in. Med en sork. Usch!Men vi slipper ha dom i huset iallafall.Nu ska det bli gött och lägga sig. Och att det är fredag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar