måndag 16 oktober 2017

Helg

Första gången på länge som jag inte jobbade helg. Jag gick nästan och väntade på att de skulle ringa och fråga varför jag inte kommit.
Vi har varit i lillhuset och möblerat och städat. Göran är på ingång om ett par dagar. Hallen är så gott som klar och sen är det jädrigt trevligt och vara där helt enkelt.
Har tagit lite ansvar också och vilat. Hunnit med en hopptävling på ARK och blivit bjuden på majsplättar hemma hos familjen Sahlström. Alltid underbart att tillbringa tid med dem.

Det är roligt när det är tävling för då får man en helt annan bild av stallets hästar än vad man har på en vanlig lektion. Att Laura var så svär på att hoppa, det visste jag inte.
Resten av söndagen tillbringades i sängen. Är så trött ibland så det svider i ögonen. Och jag har ju den möjligheten att bara gå och lägga mig, så då gjorde jag det. I kväll ska jag, Biggan, Gustaf och Milena äta mat på Regi och gå på bio. Det kommer bli så roligt! Har inte träffat dem så mycket sedan jag slutade på Höglunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar