onsdag 11 oktober 2017

Jobbar

Är på jobbet igen. Känns väldigt bra, fast det är inte så roligt på andra sätt.Vi ska få en ny chef och jag kommer sakna den vi haft. En del i personalen har sökt sig till andra arbetsplatser, och slutar dom är det trist.
Jag är trött som en tokig och tycker att jag hela tiden får påminna mig själv och dubbelkolla alla moment. Suck!
Vi började den där kursen i går och den verkar jätteintressant.Hon som håller i den verkar väldigt kompetent och insatt i vad stress kan göra med människan.
Hon hade gjort en powerpoint, men jag kunde inte titta på den, för så fort jag gjorde det så fick jag ögonmigrän.Varför denna jäddra ljuskänslighet?? Jag blir galen! Kommer i stort sett varje dag nu tillsammans med huvudvärk. Är nog väldigt nyttigt för mig att gå denna kursen kanske..

I går kväll så stod jag och pratade med en anhörig och när jag stått still ett tag så ändrar sig synen, den blir fält som "försvinner". Kan väl kanske höra i hop med järnbristen. Kroppen blir märklig när den inte får syre dit den ska. Sen om jag skulle behöva söka..Till Verkstaden??Impulsivt så säger huvudet nej på den.Hörde en på jobbet som försökt få hjälp, men inte fått. Det var samma sköterska hörde jag. Jag sa inget, men jag blir så ledsen.Ska inte folk som behöver träffa en läkare, få göra det? Och är det riktlinjer från en chef som styr, att man inte får tid?Eller är det bara nonchalans av den som sitter med telefonen i handen?

Nu kom lille Frutten hem, så då får jag ge honom mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar