tisdag 17 oktober 2017

Tack för mat och bio!

Vilken trevlig kväll det blev i går. Vi möttes hos Biggan och tog varsitt vinglas. Sen gick vi ner till Regi och åt mat. Detta var verkligen roligt. Jag var rädd för att tappa de vänner jag hade på Höglunda när jag bytte jobb, men det känner jag inte att jag gjort. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Filmen var okej. Lite förvirrande att allt utspelas sig i Norge och de pratade engelska. Men den ska säkert lanseras i andra länder så det är säkert därför. Val Kilmer var med, den var jag inte beredd på.
Efter filmen följde jag Milena hem, tyckte inte att hon skulle gå ensam. Själv tog jag en promenad mot Mattias jobb, hann inte så långt för det började regna.

Gurra hade även med sig en Mayhem tischa!!!Merch!!!Whohooo!!! I väldigt liten storlek, men jag ska nog knö in allt, skam den som ger sig. Annars får vi väl sy om den lite.
I dag är det andra kurstillfället, ska bli roligt. Sen ska jag hinna i väg till ridlektion kl 16. Det känns som om man håller på att bli lite piggare nu. Och ingen är gladare för det än jag.
BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar