tisdag 15 oktober 2013

Trevlig träff

Roger var här i dag och kämpade för att mitt ljud skulle bli bättre när jag ser på tv och film❤️
Han är att förjävla gullig!Tack!!!!
Jag,David och Daniel åkte till Charlottenberg och mötte upp med Marri och Martin på Subway.
Det var första gången David och Daniel åt  där,men det verkade inte som det var den sista:) David åt så han blev blek:)
Det vart lite planering inför Oslo Bloodbath under helgen.Det är med skräckblandad förtjusning jag åker.Bara en massa Turbojugends överallt!Jag stannar bara ett dygn,tror det räcker.Sen ska jag ju ta hand om Alva och Joel på söndan så då vill jag vara pigg.

Värken har faktiskt varit under kontroll,kanske pga av dom starka smärtstillande tabletterna.Skit samma,det är skönt att vara någelunda smärtfri❤️

Efter utflykten ringde jag min kära Bapis❤️Som jag längtar tills hon kommer på torsdag!Kommer väl stå och hoppa jämfota på tågstation antar jag:)

I morgon ska jag och fika med hon som lös:)Ska bli kul och träffa en ny människa.Hoppas jag inte pratar hål i huvet på henne bara...Nu tvätta bort smink och krypa till sängs❤️Saknar min Snidde❤️


    David och Martin i ätinga


                 ❤️Marri❤️



    Å Daniel såklart:)


    Bäst en lyder,annars kanske det blir
    dyrt....Om inte SJ slängt av oss innan
    gränsen vill säja


    Kanske behöver färdkost på tåget


    Som jag saknar dej min älskade 
    lilla skräpSnidde❤️❤️❤️❤️


    Roger hade hittat😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar