måndag 21 oktober 2013

Träning och kattgoooos!

Måste säja att den bassängen på sjukhuset är nåt alldeles magiskt!Började med att cykla på motionscykeln men det fungerade inte,det kändes som det brann i foten och den bara pulserade och gjorde ont.Fortsatte då till britsen och försökte göra lite situps,gick väl sådär,sen haltade jag bort till bassängen och i den kunde jag minsann veva i både armar och ben:) Hoppa gick ju inte pga denna jäddra fot!Men jag kunde köra på med allt annat på programmet:)
Jag är så glad och tacksam för att det fungerade!!!!Så gött och bli sliten efter träningen.
Åkte sen ut till mina älskade som pöjjker,tände i pannan och läste tidningen,skulle precis börja med lite mat när Mattias kom hem och ville åka till Karlstad och shoppa lite:)
Bil är ju faktiskt det mest smärtfria man kan göra just nu,och med gött sällskap av ❤️ så var ju resan kanon!
Vi rände både på Ikea och Bergvik och hittade lite saker han behövde till bra pris dessutom:)
Bjuden på middag blev jag också,sånt tycker jag är så himla lyxigt så i morgon ska jag göra den goaste köttfärssåsen till honom❤️

Nu under kvällskvisten har det mest gått i en massa,massa kattgos❤️Så underbart att ha Snidde i sängen,det saknar jag nåt fruktansvärt...:( Men han har det bra här och jag sover ju här ofta så vi hinner ju träffas mycket ändå.Det får man va glad för:)

   Som vanlig när jag kom hem blev han
    glad och fick storsvans!

    Såg denna roliga kärran med
    ögonfransar:)
   

    Snidde sängsövare❤️


           ❤️Min lille prins❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar