måndag 14 oktober 2013

Glömska=motion

Började dagen uppe hos Jimmy.Var tvungen och skriva ut min esta-ansökan.Man är tvungen att ansöka om inresetillstånd när man ska till Usa.
Dit kom Roger och en av hans musikaliska vänner.Hon heter My.Det är så fränt när man träffar människor som det bara lyser om,för det gjorde det verkligen om henne:)
En helskön tjej som babblade på i lika snabbt tempo som mej själv.Hoppas vi ses igen:)

Roger och jag tog en sväng på stan så jag fick växla till mej lite dollar och handla lite käk.När jag väl kom hem så hade jag väl glömt apoteket,och det var ju dessa blodtryckstabletterna jag glömt och hämta ut så jag fick att sätta på mej dojjorna och knata ner en sväng till.Så kan det gå:)
Christ var in en sväng och pratade om ett ev kattköp❤️
En flintskallig en hade han nog bestämt sej för.Hoppas han köper en,den katten kommer få det bra!Och jag va ju inte sen med att erbjuda honom lite hjälp om han behövde:)
Klart grabben ska ha en kattusling.
Veckan ser bra ut,kommer hinna med en hel drös med vänner,den bästa kommer på torsdag❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar