fredag 25 oktober 2013

My+hjullastare=höll på att bli dyrt:)

Hämtade Sohlstålen på dagis i går:)
Helt otroligt så fick jag sovmorgon i morse,hon vaknade inte förns efter 7!!!
Underbart!
Vi åkte med Mattias till Byn och gick en promenad där.Sen passade hon på att sova middag när Elsa gjorde fläsk,stuvade mackaroner och äppelpaj:)
När vi festat klart på middan åkte vi hem och lekte ute,tog en promenad alla tre och sen skulle jag till stan och göra lite ärende så då stannade hon med Mattias.
Men tänk när jag åkte ifrån dom och hon stog där och vinkade så denna lille armen höll på att gå av så brast att hjärtat igen och tårarna rann❤️
Så liten,så oskyldig och har förlorat en så underbar mamma..
När jag grät som mest ringde Ähhvas mamma,och det var perfekt tajming iallafall.Då kunde jag gråta ut och hon tröstade,lyssnade på mitt hulkande och på nåt sätt lugnade hon mej.
Hon tröstar mej,hon som förlorat sitt barn.Det säjer en del om hur hon är som människa❤️Tack så enormt mycket för ditt stöd Birgitta!
Väl hemma igen hittade jag en ny duschad lite Sohlstråle i full färd med kvällsmackan.Hon hade bjudit på bajsblöja:)Jag var bara tvungen och avbryta henne mitt i hennes "japanska"och pussa henne i hela trynet!
Då berättade Mattias att när dom var på väg hem i hjullastaren så hade han pratat med Ingmar i telefon,och gissa va ungen gjorde...
Jorå,la i backen!Hade velat vart med och sett detta.Som tur var så gick det ju bra med maskinen.Kunde ha blivit en dyr historia detta:)

    Underbart väder i dag






    Nu blir det Sniddesöving❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar