fredag 4 oktober 2013

Karlstad

Blev en lång dag i går.Började med sjukhuset och Alvas undersökning.Det var så gött och se henne sitta med mamma och pappa på varsin sida och hålla dom i handen.Hon var lite nervös och då är det skönt att han bägge föräldrarna med sej.
Efter det bar det av mot Bergvik och thaibuffé:)
Alva har börjat gilla thaimat:)
Vi velade omkring där i nån timme och jag pratade med min läkare...
Han påstår att det är min fibromyalgi som härjar och gör mej sjuk.Han ser på proverna att jag är ledgångsreumatiker,men sänkan är normal.Eller låg vill nog jag påstå.
Man förstår inte hur man kan ha en sån inflamation i foten och det inte märks på proverna...
Men jag ska inte få några nya mediciner,utan lämna prover varannan vecka och ev skulle han få till en tid i november.Gött!!!8 veckor till med smärta...

Vi drog ett varv på Ikea,nu var det Sohlstrålen det skulle handlas till:)
Alva var med och plockade grejer och körde kundvagn:)
Väl hemma ringde Mattias så vi drog och hämtade tvättmaskinen i Charlottenberg.
Jag tror fanimej att vi sov redan halv 9:)
Förstog inte riktigt hur jag skulle ta mej ur sängen i morse,men efter ett snack med världens bästa Carlsson så gick det bättre.
Så nu har det badats,gjorts kålsoppa och körts grejer till återvinningen.Phu!


    Alva:)

    Den goe,goe Fia❤️


    Mor och Dotter❤️


    Tröttis❤️

    Hur logiskt som helst.Köp stor väska
    med hjul och bär...
   
    


   Fikabordet hemma hos Sundström och 
   Nord en vanlig måndag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar