måndag 14 oktober 2013

Helgen

Då var helgen redan slut.Lämnade Sohlstrålen redan på lördageftermiddag den här gången.Hon skulle till kusin Frej på kalas❤️
Jag var nog sliten antar jag eftersom jag somnade med katten kl18 på lördagkväll och vaknade runt 9 på söndagen:)
Kul lördagkväll för Mattias,snaaaaark!!!!
Men det var gött.Söndagen var till en början inte så kul,problem och gå och röra mej...
Fattar inte varför jag ska behöva vänta tills november för att få nya mediciner.Jag ska ringa och fråga i morgon.Jag känner att det är för jobbigt att vara utan.Det är ju igentligen inte klokt!Känns nästan som man straffas...
Ringde verkstan i onsdags så min husläkare skulle ringa upp senast torsdag,han har heller inte ringt.

Men sen åkte jag hem och fick i mej smärtstillande och en varm dusch,då kändes det genast bättre.Blev en film och pizza innan vi kröp till sängs.Jag kunde inte somna direkt så jag såg första avsnittet av American Horror Story.Och jag väntar redan på nästa avsnitt!!!


    Söndagsfika hos Elsa:)


    Presenter till mej och Sohlstrålen 
    från mormor❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar