torsdag 31 oktober 2013

Heldag på sjukhuset

I dag har det att mest gått i vårdens tecken.Först ett samtal med min vanliga läkare på Verkstan.Blev ett väldigt bra sådant,han sa att min sjukdom är livslång och att jag då kommer ha en reumatolog lika länge och frågan var då om Utbult var "rätt" läkare för mej.
Som han uttryckt sej ang kostnader och dyl ska han inte göra.Behöver jag medicin så spelar det ingen roll vad den kostar.Jag är sjuk och funkar inte en sorts medicin så ska jag byta tills jag hittar den som passar mej.Efter det samtalet bar det av ner på labb och lämna prover,sen en sväng i bassängen och vidare till kuratorn.
Phu!Men dagen har vart bra,var även in till Ulrika på Tryckpunkten och fick massage.
Att man inte gör sånt oftare!Nu har jag ju en vän som masserar så jag ska fanimej boka in mej hos henne nu,jag behöver sånt här:)
48 timmar kvar tills Danko Jones står på scen i Karlstad!!!Som man har väntat.
Har sett honom ett antal gånger,men det är lika jävla bra varje gång.
Lillebror kommer i morgon också:)Tjoho!!!
Den har man också längtat ihjäl sej efter,hoppas vi alla tre syskon kan hitta på nåt i morgon.
Nu får det fanimej bli å sätta på timer på tvn,känner att jag är trött.
Efter att ha mått riktigt kasst ett par dar så mår jag faktiskt bra,och det tänker jag njuta av:)
Lika mycket som jag njuter och glädjer mej åt att Maryland för tredje gången ligger etta på värmlandstoppen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar