onsdag 9 oktober 2013

Lycka❤️

Stoppade i hörlurarna och tog en promenad mot Erikshjälpen.Jag lyssnade såklart på värmlandstoppen...
När jag klev in i affären så var det dags,hon presenterade Maryland och "Time" började.Jag vart så glad så tårarna trillade,så stolt,glad och lyrisk var det länge sen man var.Jag fick stoppa in huvudet bland lite kläder och torka tårarna:)Höra Roger sjunga på radion:)
Fan va kul!Ni är så sjukt duktiga Maryland!!!!
Hoppas dom inser det,värmlännigera❤️
Ring och rösta! 099-10136

Sen kom ❤️ och hämtade mej så vi fick i oss mat och lite❤️
Pratade med Fia så nu vet jag vilka dagar jag ska umgås med knottarna i oktober.
På kvällskröken var det dags för två andra knottar.Ida och Hanna.Morsan och farsan skulle på föräldrarmöte.
Dom är så mysiga dom tjejerna:)
Lyckades fånga Busan på kort mitt i ett mjau:) 
Hon ser verkligen helt galen ut.Kanske ska man utveckla det där fotandet.Roligt är det,kanske blir det ännu mer roligt om man skaffar sej lite utbildning...

Och ännu en ganska stor grej,iallafall för mej.Över 10.000 har läst min blogg!!!Sinnes!!!!

    Detta hade att vart lite kul och köpt


    ÄnglaFia var med mej på promenad❤️


   


   Löven är som små lampor nu



    Busan,mitt i "mjauet"😃


                    ❤️Busan❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar