onsdag 16 oktober 2013

En lyxig onsdagsfika

Träffade hon det lyste om,och det gjorde det även i dag.Märkligt hur man kan sitta och pladdra i två timmar med en människa man inte träffat förut.Och vi pratade om allt mellan himmel och jord.Tyckte och tänkte,satt med tårar i ögonen för att i nästa stund skratta och sen vara förbannade:)Hon halsade kaffe och jag mitt té.
Trevligt var det iallafall.Sen vart det ju hysteriskt kul när vi fick reda på att Maryland gått rakt in på Värmlandstoppen!!!!
Grattis som faAn grabbar!!!
Det var ni väl värda!Hoppas ni hänger kvar 9 veckor till.Jag har röstat:)

Efter fikan bar det av ut till Furtan för go mat,promenad och kattmys❤️❤️❤️❤️
Nu ligger han på min mage och sover:)
Älskade Snidde❤️

I möra kommer Bapisen!!!❤️Ohhh Happy  Days!!!!
Och ev bär det av upp till Töcksfors i morgon och hämta en begagnad kärra i bra skick till Sohlstrålen:)
        

            Grattis pöjjker!!!


    Detta är ju jag i ett nötskal❤️


    Ankis sms när jag berättade om 
    Marylands succé på radion.Hon är 
    så jävla skön❤️


    SniiiipSnidde med blixten i öga:)
    


    Kattgoooooos!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar