måndag 7 oktober 2013

Måndag

Måndagen har varit annorlunda och väldigt rörig,men trevlig nu såhär på kvällskvisten.
Vaknade sent och flängde i väg till sjukgymnastiken för ett bad i morse.Hade såklart glömt att boka in mej på tiden så jag skulle inte bada.
Men Maggan i bassängen ordnade så jag kunde bada ändå,utan tid och det vart jag glad över.
Gick in i omklädningsrummet och såg att jag glömt baddräkten...
Svor och gick tillbaka ut till Maggan som fixade fram en lånebaddräkt så att jag skulle kunna träna.

Efteråt vart det en sväng på Ica och sen hem till pöjjkera för lite mys och puss❤️❤️❤️
Fixade middag och kom på vad jag glömt mer...Nyckeln till Viksgården såklart.
Bara att slänga sej i bilen och åka till stan igen.
Men efter det vart det bättre,håret blev färgat,jag fick bilen tvättad och använde en varmluftpistol som hårtork:)
Snidde och jag såg på Dexter,och det sista jag hörde från Mattias innan han somnade var:"Vi ska att ta en helg tillsammans du och jag"
Det ska bli kul!
En del planerade inför New Yorkresan blev också gjort och i går bokade jag bord på "The View" och Jennifer fixade till nån Thanksgivingbuffé i Harlem så man ska få prova på amerikanarnas kalkon,sötpotatis och annat gött.Nu har man sparat i nästan ett år,resan närmar sej med stormsteg...Ska bli så sjukt kul!!!
Nu får det bli lite Soa tills jag somnar.

    Förmiddagsfikan❤️


    Dretveckan är på ingång,då är allt 
    gött...Hela tiden..


    Dexter❤️


    Sällskapet somnade❤️
    

    En pyttedel av vad man vill göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar