fredag 18 augusti 2017

Wizja

Torsdagen var en ledig dag. Fast då får man ju hålla på och fixa  hemmet och tvätt osv. Åka på affären och annat man inte hinner.
Var på ridskolan och red för Kicki. Det gick bra. Hon påtalar samma saker som de andra två. Sträck på mig, slappna av i armarna och benen. Så det ska jag syssla med resten av den här terminen. Jag red Wizja, en fantastiskt snäll häst som inte vill göra nåt annat än det jag vill.

I går hade jag och Snidde seriemaraton i soffan. Himla mysigt!Sen bar det av till jobbet och nu sitter jag här och ska snart i väg och göra del 1 i denna jä--a delade turen.Otroligt att det ens är lagligt att jobba så. Hela dagen är förstörd, och de timmarna man är ledig måste man ju vila för att orka med kvällspasset.Allt för att kommunen ska spara pengar.

Mina ben håller på med saker på nätterna som jag inte förstår. De gör så himla ont!Vaknade första gången vi halv ett i natt. Tog värktabletter och försökte somna om.Vaknade igen vid fyra. Samma procedur.Kan bli så här om jag har dåligt med b-vitamin i kroppen,men nu äter jag ju både det och folsyra. Hoppas jag får sova bättre i natt.





BloggerImage




BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar