måndag 7 augusti 2017

Sleepy sunday

Jag hade rätt, den här dagen blev mycket bättre.Var inte riktigt så trött och kroppen var rätt medgörlig. Bilen jag tog var tankad och jag kunde på eftermiddagen lyssna lite på dokumentärer i p3 när jag susade runt i Klässbol.
Dagen gick i ett lagom tempo där man kände att man hann med. Det är gött.När jag kom hem hade Mattias gjort mat och var väl införstådd med att jag tänkte ta en eftermiddag med tvn.
Och så blev det. Jag och Snidde såg på tv och sov om vartannat hela kvällen. John Blund kom redan strax efter 21.

I dag är det kvällsjobb 16-22 och innan det ska jag nog inte göra så mycket.
Tisdag och onsdag är jag ledig, eller ledig... Jag ska på igångsättningsläger på stallet, få ordning på tvätt, vara kattvakt, fixa i lillhuset,be till gud att det ordnar sig med bilen, få någon ordning där jag bor och försöka träffa Linda och Jennifer.Sen är det back to work!
Undrar om jag skulle försöka få tag på min kontakt på socialförvaltningen också. Kolla av hur hösten ser ut jobbmässigt hos dem. Vart ju ett jobb som blev lite hängandes, skulle få svar v 29 så det kommer väl snart. Hon jobbar hårt med alldeles för lite tid.

Nu kom Frutt in, dags att kolla fästingläget på honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar