måndag 28 augusti 2017

Lomeda

I dag red jag igen det jag missade i torsdags. Jag fick Lomeda och det gick väl bra i säkert 5 minuter. Sen var jag mest arg på mig själv till lektionen var över. Jag var också på Kocki och skulle köpa mat. Då träffade jag Joel💓
Han ville hänga med mig ett tag, så vi drog på Ica och handlade och till hans pappa och hämta lite virke som de ska ha när de gör i ordning hallen i köket. Sen hängde han med hem och åt glass och hallon. Frågade honom om han ville ha skjuts hem till pappa. Fick nej på den i två timmar typ.
Lyll mig!Vi såg på tv och sen drog han varvet på gården och kollade lite på grejerna som finns. Sen kollade vi på fönster som jag tänkte köpa, men sen var jag tvungen och "lämna tillbaka" honom för att hinna åka och rida.

Hans pappa ringde att en sväng och undrade vart hans barn tagit vägen.
"Jag ska stanna här ja" sa Joel. Han har blivit så stoooor.
Jag fick hämta Alva på skolan också. På Central! CENTRAL!!!Där stod hon, denna lilla som nyss låg och pöppe på sin napp💖 Tiden går fort.

Ledig ska jag vara också tills på fredag kl 15. Vilken lyx! Man nu är hösten här, så då har jag lovat mig själv att dra ner lite på tempot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar