tisdag 13 augusti 2013

Sovit,vilat och saknat

Jag har sovit,slappat och vilat.Har vart skönt,men man saknar den lilla.
Men så är det.Man får vara glad för den tid man får med henne❤
Åskan tog modemet och digitalboxen i går.Den blixtrade och small samtidigt,jag blev så rädd så jag höll på och göra i brallorna.
Till och med Vincent som aldrig är rädd för nåt kom in som en raket med storsvans och ställde sej på köksgolvet och skrek.Det såg ut som han skrek:
"Va faAn va det där?!!"
Och fatta va rolig hans amputerade svans ser ut när han blir rädd.Som en spretade pensel:)För er som inte vet så vart vår käre Vincent påkörd för två år sedan.Han klarade sej med ett spräckt bäcken och en amputerad svans.
Jag fick sitta med honom i en bur i 4 veckor så hans skelett kunde läka.
Men 4 veckor senare,vidrig ångest för att han inte mådde bra och ca 10.000:- senare så var han på benen igen❤
Våran lilla mekaniker var värd varenda krona och timme,han mår bra nu,men går inte ner mot vägen.

I dag lyxade jag till det och åt frukost med min käre vän Jennifer.Hon som är 25 men har en betydligt äldre själ.Hon är så klok!!!Jag giller däjj ja❤
Sen bar det av till Nadja för att lämna födelsedagspresent och sen avslutade jag dagen hos Anki och ungarna.Dom hade klippt sej och fått färg i håret.Så fina ,så fina❤

Just nu ligger jag och tittar på en välldans vacker man som ligger och sover brevid mej,och en liten pälsboll som ligger och susar i fotänden.Gött❤

             ❤Snidde❤
                     
  
    Fick denna skickad av Sara...Varför?:)


            Hanna och Ida 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar