lördag 3 augusti 2013

Gröna Lund

I dag kan nog ha varit den roligaste i år.Årets varmaste dag har spenderats på Gröna Lund.Där vet jag inte vad som hände,men som en blixt från en klar himmel kom jag på att nu ville jag minsann åka bergodalbana.
Ähhva älskade ju sånt och jag hatade det!Men nu tänkte jag att nu jädrar ska jag åka,jag kommer inte dö av det.
Kommer kanske spy eller svimma,men vafan!
Startade i Vilda Musen och som ni ser på kortet så trodde jag att jag skulle få hjärtstopp och hoppades att om jag höll i mej ordentligt så skulle allt ordna sej.
Sen bar det av till Kvasten:)Den va kul.

Jag frågade Sara om den banan i trä va läskig,men hon påstod att den va rätt "soft" så jag hoppade i en vagn och det ska jag tala om att jag aaaaaldrig mer kommer tro på henne iaf!
Herrejävlar!Men okej jag erkänner det var kul:)Slängde mej direkt i den sista för den va ju töntig i jämförelse med den i trä sa Mattias.
Kan tala om att jag skrek samma sak till honom hela resan: "DU ÄR SÅÅÅ DÖD DU!!!
Han skrattade så han kiknade:)
Ja härregud!
Men nu är det gjort,ännu en rädsla besegrad.
Kvällen tillbringades hos LittleB med god mat och trevliga nya människor.Lillfräz spatserade omkring med bandage runt lilla huvudet och tratt på skallen.
Dom kallar honom "Lampan".Stackars liten katt❤
Nu ska här sovas,i möra bär det av hem till pöjjkera igen❤
Men fy va roligt jag har haft❤Tack Mattias,Sara och älskade LittleB❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar