söndag 18 augusti 2013

CocaCola

En del påstår att det är lika svårt att sluta med cocacola som med heroin.
Jag har druckit hutlöst med cola sen jag och Ähhva var i New York 2010.

Men så en dag så bestämde jag mej.Det får va slut med denna skiten!
Säjer som jag sa till min kära storebror
"Det är ingen som äger mej,jag är en rebell ja,gör precis som jag vill!"
Han tyckte jag lät som nån från filmen "Smala Sussie".
Jag tyckte det var ett jävligt bra säg.
Jag kan väl inte vara "ägd" av nåt som inte ens lever??Nåt som kostar pengar och förstör min kropp??
Nope!!Så hejdå colan,min lilla vän,vi hade kul i hop men nu är det slut med det.
Det har bara gått en vecka,men jag har verkligen bestämt mej.Precis som jag gjort med många andra saker.En del kan jag påverka,en del inte.Kan inte göra mer 
än det bästa jag kan...❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar