tisdag 27 augusti 2013

Sommar!

I dag har jag verkligen njutit av dagen.Vädret har ju vart kanon,fick lite solenergi och dammsög ur bilen.Den va som full i grus mest överallt:)
Halvvägs i städningen så la jag mej i solen en stund,under tiden fixade Mattias dragljuskontakten.
Sen stack han och bilen i väg,så någon mer städning blev det inte.Låg och tittade på solen en stund och lyssnade på Pearl Jam.
Ett fantastiskt band!!!!Älskar deras "Just Breathe" och "Yellow ledbetter".
Var ju och såg dom i Oslo,en mäktig spelning som man kan tänka tillbaka på och njuta av nu.Tack än en gång Niklas och Sara.Den kommer alltid och vara speciell,ni vet varför❤

Har varit i  kontakt med en människa jag länge vetat vem det varit,men nu korsades våra vägar av en slump så vi faktiskt pratat med varandra.Det finns  många fina människor där ute.Ibland bara står dom där.Det gäller väl bara att öppna ögonen:)Kan nog bli en go vän.

Familjen Skåne var här i morse och sa hej och hej då.Dom har vart här en vecka och jag är glad att jag hann med en hel dag med Sam och hans mamma.Tur att Nethe ställde upp och skjutsade❤
Kåre får jag träffa sen,i oktober.Fan,det blir länge:( 

Har pratat med mormor Sohlstråle så nu är stenen på väg till min allra käraste❤Känns skönt,saknar henne nåt så fruktansvärt.Det låter säkert helt sjukt,men det är så skönt att äntligen sörja henne,äntligen ta tag i smärtan och vilsenheten som finns eftersom hon försvunnit.Jag vill bli hel igen,och måste bli det igen.För min skull,hon är där hon är och så kommer det vara för alltid❤
Men hon finns i en del av mitt hjärta,och jag måste lära mej att använda resten.Finns många människor runt mej som jag kan slösa tid och kärlek på❤








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar