torsdag 29 augusti 2013

Sista sommardagen

I dag ska tydligen vara den sista sommardagen,i morgon börjar hösten.
Just nu spöregnar det iallafall,skönt för skogen det.
I dag har det inte hänt så mycket.Kroppen har inte vart så rolig i dag så då får man ta det lugnt.

Skönt och ha lilla Sniddekatten som sällskap:)I morgon kommer Sohlstrålen och ska stanna under helgen.
Så nu är det slut på vilandet.Men det är konstigt,för det verkar som hon känner av när jag har ont och anpassar sej,blir lugnare tycker jag.Kanske bara inbillar mej,men det känns så.

Får väl kanske ta en sväng till Stadsparken så hon får röja av sej ordentligt:)
Ska försöka sälja bilen också,går inte och  ha så många,helt vansinnigt.Kommer sakna den.Billig och köra med och skön och åka i...Men som sagt,man kan inte använda alla på en gång.

Ligger och svir över stackars Bapis också som var tvungen och åka upp till Umeå i dag.Hon ska plugga på distans men skulle upp och få information nu.Men såklart ska Sj strula så hon missade tåget mellan Stockholm och Umeå.Men jag fick precis ett sms att hon var på väg uppåt.Phu!Då kan tant sova gott i natt.

I morgon ska det tränas,lämnas prover och så ska jag hämta Sohlstrålen på eftermiddan:)Kommer bli en bra helg❤❤❤
Hittade ett brev jag fått av hennes mamma,det gjorde ont och sen vart man glad.Nog dags och fixa det där bankfacket nu så man kan spara sånt tills My blir stor.



    Och som jag saknar dej!❤



                       ❤Sam❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar