söndag 25 augusti 2013

ÄnglaFia ❤

I dag var det så dags för Fias golftävling.Jag tog med mej Sohlstrålen och åkte dit.Vädret var kanon och man träffade många glada golfare.
Det ska ta va 4,5 timme och gå runt banan.
Jag hejade på Hugo,hur det gick för honom vet jag inte än.Han skulle inte börja förns halv ett och jag var tvungen och skjutsa hem Sohlstrålen.
Läste precis nyss att dom fått in närmare 35.000:- till Cancerfonden.Helt underbart!
Tjejerna som fixat detta är helt makalösa:)
Hoppas tävlingen blir en succé nästa år också.
Var förbi hos Ähhva med en blomma och gratulerade hennes mamma på 55-årsdagen.Sen åkte jag direkt hem och tog rätt på resterna av Sniddes jaktlycka natt till i dag.En halv mus....Under min säng...Hurra för kattluckor!Hurra för blödiga djurägare som tycker att "pöjjkera" minsann ska kunna gå in och ut som dom vill....
Nu ska det bli fantastiskt skönt och sova.I morgon ska det tränas igen.Nu ska magen vara helt läkt efter operationen så nu ska det bara va och belasta för fullt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar