måndag 5 augusti 2013

Dagstur till Sunne

I dag har man vart i Sagolika Sunne.Vart med rosor till min älskade vän,gått promenad med hennes mor och hund och självklart käkat mat på Sibylla.
Hade som tur så jag fick även krama
om pöjjkernas "första mamma".
Hon heter Anette och tog hand om katter som behövde hjälp,bl.a. mina två vildar❤

Dom bodde hos henne en tag och det var nog katternas svar på hotell Sheraton:)Alla katter har haft det så himla bra där,och tack vare att hon öppnade sitt hem och hjärta åt katter i nöd så lever mina grabbar i dag.Dom som hjälpte mej i sorgen när jag fick avliva min hjärtevän Tassarne 2008.Så hon har att minsann utfört stordåd,kommer vara henne evigt tacksam❤
Pöjjkernas lillasyster bor kvar där och lever att ett liv i sus å dus:)
Pratade ett bra tag men kära Bapis å,på onsdag ska vi ut på en roadtrip hon och jag.Då ska vi te Aschtan och hälsa på mormor och Gösta.Det kommer bli jämt dretsköjj det!




1 kommentar:

  1. Att pöjkerna hamnade hos dig känns så skönt. Älskade så in i bomben. Vad söt Alicia var på bilden.......ögon som klot och en liten magge som hänger lite väl långt ner.

    SvaraRadera