onsdag 21 augusti 2013

Livet

Livet är lite upp och ner just nu så jag har svårt att blogga, då annat kräver min fulla uppmärksamhet.
Tittade på antal besökare som nu är över 5000!Så att sluta blogga känns inte som en möjlighet.
Men just nu måste jag komma i fas mitt i all röra.
En riktigt positiv sak är dock att jag INTE har druckit 1 droppe cocacola. Det ni!

Fast jag vet ju hur jag fungerar, när jag väl bestämt mej,då blir det så. Och det är både på gott och ont.
Känner att jag verkligen kommit i kontakt med sorgen nu.Både efter Ähhva och min kära ÄnglaFia.
Det är slut med att leva i en bubbla och springa rakt fram för att slippa smärtan.

Smärtan gör så ont, den är brutal, men nu är det dags att släppa fördämningarna och släppa ut smärtan.Det får kosta vad det vill.
Nu måste jag få ordning på mej och mitt och det kommer vara nåt av det smärtsammaste jag någonsin gjort i hela mitt liv.
Men en del människor står bredvid,bakom och framför mej,en del väljer att köra strutsmetoden....Jag vart svag, hamnade i en situation jag inte alls valde.En del förstår och stöttar, en del väljer att gå.
Men så är det.Men efter regn kommer solsken,det som rivs byggs upp.Det får man inte glömma.





2 kommentarer: