torsdag 8 augusti 2013

Beklaga sorg och födelsedagskalas på samma dag

Pratade med en kär gammal vän i två timmar.Maria O!Alltid får man skratta,alltid gnäller vi på alla andra,tycker vi är så smarta och alltid lika chockade över hur gamla vi blir.Hon skrek rakt ut när jag sa att LittleB fyller 30 i september.
Vi beslutade snabb att vi skulle göra en resa bakåt i tiden och gå på E-type och headbänge:)

På eftermiddagen åkte vi hem till familjen som mist sin kära för att hjälpa till och köra undan lite maskiner som dom inte kunde köra,prata,stötta och lyssna❤
Fy,man känner igen chocktillståndet och frågorna,sorgen i deras blickar och man vet vad dom har framför sej.Men det är en mycket stark och klok familj så det kommer ordna sej,men visst kommer det bli svårt.
På kvällskröken åkte jag till Anki som fyllde 38 år i dag,snabba vändningar.Där var allt som vanligt.Trevligt,mysigt och skrattsalvorna avlöste varandra.Det är härligt och så värdefullt.
Ida var med och pratade lite men Hanna hon satt fast framför Findus och Pettson.Hon kom springande in i köket och sa hej och hämtade lite godis och sen var hon okontaktbar igen.
Känner igen det,jag är likadan än,älskar tv och filmvärlden❤❤❤❤
Ibland frågar folk vad jag gör hela dagarna....Kanske ska jag be dom läsa bloggen:)
Jag som skulle fixa så mycket innan Sohlstrålen ska hämtas...Jag har inte hunnit nåt mer än och fått i bilbarnstolen i bilen.Men det kommer och ordna sej ändå.
I morgon ska vi till Ing-Marie och träffa dom andra brudarna.Jag är lite nervös inför detta.Sohlstrålen är som en propeller bland saker hon kan få tag på,och minns jag inte fel så har IM mycket fina saker....Vi får väl helt enkelt åka hem när hon blir sugen på upptäcktsfärd:)
Ska bli kul och träffa dom igen:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar