torsdag 7 september 2017

Barcelona!

Vi har det bra,verkligen bra.Den här staden är så full med konst och arkitektur så det är inte klokt!!
Som vanligt är plånboken,magsäcken och tiden för liten.Vill äta mer,och gå in i dessa otroliga hus och det skulle ta huuuur lång tid som helst innan man skulle vara klar.
Det här är nog ett ställe jag kommer åka tillbaka till.
Min näsa är duktigt röd och man ser vart solglasögonen suttit.
Vi har sett kyrkor,hus,gamla skorstenar,nybyggen,köpcentrum,torg och säkert 1000 saker till.

Hav,enorma båtar,stränder,hundar av alla sorter,människor,restauranger och bagerier..

Skateboardåkare,graffiti,Segways,inlines och en å annan moped😂
Det är väldigt fint här.
Jag har också varit på ett kattcafé.11 katter bodde där och alla kunde man få adoptera.En av dem hade nog hjärnskador.Han gick väldigt konstig,var hemsk kelsugen men när han skulle stryka sig mot mitt ben, eller sätta sig där han trodde var nära så missade han benet...
Det var synd om han.Skönt dock att han kommit bort från gatan.
Nu ligger vi i hotellsängen och Anki har redan somnat.Jag måste nog se på lite tv innan jag sover.Skräll!!
I dag skulle det varit Ähhvas födelsedag🖤
Det har känts i hjärtat kan jag lova.


BloggerImage



BloggerImage




BloggerImage



BloggerImage


BloggerImage


BloggerImage


BloggerImage




BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar