måndag 11 september 2017

Sjuk

Sjuk. Jag är sjuk...Perfekt så här ett par dagar innan vi ska åka till New York. Kände en otrolig trötthet i lördags på jobbet, blandat med lite frossa. Kom på att jag glömt tagit medicinerna och trodde det var orsaken. Drog med Mattias på en snabbsväng till Charlottenberg. Åt på The Corner, handlade lite småsaker och sen åkte vi hem. Jag somnade i bilen. Det händer aldrig..

Väl hemma hoppade jag i säng och såg på film. Såg fram emot söndagen och stalljour. Men se det sket sig. Klev upp halv sex och hela rummet snurrande. En vidrig huvudvärk hade jag också, men försökte få på mig kläder och ta mig ner. Inte roligt och inte komma på stalljour. Det är många hästar som ska skötas.
Efter en halvtimme fick jag ge upp och skickade sms till Mattias att han fick ringa Bibbi och tala om att jag var sjuk. Tog en temp 39 grader. God Natt!

Sov mest hela dagen. Vart nästan lite förbannad när jag var tvungen upp på toa för det ar så slitsamt. Ingen mat, bara festis...Men i dag mår jag lite bättre. Pyttelite feber men en totalt galen mage! Den gör ont och kräver att jag går på toaletten mest hela tiden..Jaja, febern har gått ner och jag kan duscha och borsta tänderna. En får vara glad för det lilla. Bara att ringa planerarna och sjukskriva sig de två dagarna jag skulle ha jobbat den här veckan. SKIT!

Hoppas verkligen att detta är över i morgon eller senast onsdag.Vill ju inte förgifta ett helt plan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar