onsdag 20 september 2017

Onsdag

Det känns som hemresan kommer springandes emot oss..Och i dag är jag så trött så jag tror jag skulle kunna sova hela dagen.Man är tydligen sjuk på den här sidan jordklotet också.Har börjat trappa ner kortisonet och slutat med antibiotikan.
Fick reda på att jag fått i mej cambylobacter innan jag åkte.Inte konstigt man varit sjuk och vissen.
Jag är även väldigt besviken på Vårdcentralen som jag kontaktade redan i början på förra veckan för att få hjälp.
Där blir jag nekad en tid,trots feber,buksmärtor,maghaveri och min rädsla för att smitta andra...

Så det ska jag faktiskt ta tag i när jag kommer hem.Så jävla dåligt.Det kan faktiskt hända att en människa som ringer VC faktiskt är sjuk...Jaja,säger som Håkan i "Sunes sommar" Det här ska hon få faAn för!

I går var vi en sväng till Brooklyn på spelning.Men man är ju lite trött och klockan är hullerombuller så vi såg två av tre band.Hann dock träffa en 48-årig skön dam som berättade att hon sett 4 konserter den här veckan.Hon hade även vunnit en resa med metalbåten som gick  i Karibien i februari.Hennes man var inte så glad över att hon skulle åka,det gjorde hon ändå.När hon kom hem var han borta,och hon hade inte hört från honom sen dess.
Det är rätt roligt också att en del amerikaner faktiskt kan en del svenska fraser.Det kunde hennes kompis😂
I kväll ska vi på "Rooftoptour".Hoppas vi får se fin utsikt.
Och att det inte blir för jobbigt för Jennifer att åka hiss.
BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar