torsdag 7 september 2017

Hemma igen!

Det blev något konstigt med det andra inlägget. Gick tydligen inte att se. Vi kom hem i går med allt vad det innebar. Snidde har galoppsprungit halva natten, Frutt har skrikit i tid och otid i mitt ansikte och av Mattias fick jag en redig puss mitt i pannan någon gång i natt när han kom hem.
Tvättmaskin går för fullt och jag sorterar saker som jag köpt till mina när och kära.
Jobbet väntar kl 16. Tur är väl det😀

Sista dagen drog vi ner på LaRambla och gick i ett stort shoppingcenter. Om det tyckte vi inte. Jag kände mig instängt och ville ut. Så då bestämde vi att vi bara skulle gå ut och gå dit  näsan pekar. Och som vi gick...Men vi fick se mycket häftigt också. De gotiska kvarteren är hur vackra som helst. Och dessa trånga gränder som är som labyrinter. Jag är så nöjd med den här resan så det är inte klokt.
Vi funderar skarpt på att åka tillbaka nästa år igen.


BloggerImage


BloggerImage


BloggerImage


BloggerImage


BloggerImage


BloggerImage



BloggerImage


BloggerImage


BloggerImage



BloggerImage


BloggerImage


BloggerImage



BloggerImage


BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar