lördag 16 september 2017

New York

Då var man här igen.Lägenheten är helt okej,ligger i ett bra område och det är nära till en massa bra saker.
Tex ett bagelshak två minuter härifrån.
I går var man både i koma och speedad på kortison..Vi har på ett trevlig ställe som vi köpte mat på.Maten var jättegod,men efter ett par tuggor så är kroppen väldigt tydlig med att det inte vill ha mer.
Vatten vill den dock ha,hela tiden.Och det går bra att dricka utan att det blir smärtor.
Men detta med att  äta ger lite mer exotiska upplevelser kan man säga...
Fast det går bra så jag ska inte klaga.

Väntar på provsvaren,men det dröjer väl säkert någon vecka.Jag är glad och tacksam över att jag är här och fixade att åka hit.Sen får man ta en dag i taget och tänka positivt.

I dag har vi varit och traskat längs "High line" och varit på Chelsea Market.
Då var det tråkigt att inte kunna äta som vanligt,för det var rena rama himmelriket för någon som gillar mat som jag.Men nästa gång...
Efter det blev det lite lunch på nåt mexicanskt hak och sedan vidare upp till lägenheten.T-man har fått ett irriterat öga så han var tvungen att ta ut linserna.
Efter det drog de ut igen och jag bestämde mig för att stanna inne och ta det lugnt och vila.
Precis hur tråkigt som helst,men säkert behövligt.Jag tjänar säkert på det i längden.Vi har många dagar kvar..

Morgonmuffins som jag kanske åt en 
100-del av.Men go var den!
BloggerImage


HighLine
BloggerImage



BloggerImage

Hit ska vi försöka ta oss i morgon.
BloggerImage






BloggerImage BloggerImage
BloggerImage



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar