fredag 27 december 2013

Utekväll

I går vart det en sån där riktigt trevlig dag.Micke fixade till ett gäng rosor på min arm,Gullan fick sina händer tatuerade så han anade att mamma och speciellt farmor kunde bli lite upprörda.Jag tycker det vart snyggt.Men då är jag välldans svag för tatuerade händer:)
Efter det vart det en sväng hem till pöjjkera och efter det bowling med ett gäng sköna människor.Sam var också med,han vart ganska vild när han såg bowlingbanan.Han började veva i armarna och prata som en tok.Han vart såklart överlycklig när han fick sitta på pappas arm när han bowlade❤️
Tack för en trevlig kväll till er som var med!






    Whohooo!!!Jag ska nog inte ha 
    realistiska gaddningar.Gillar att linjer jag


                         ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar