måndag 9 december 2013

Ortoped och Jennifer

Tog tåget till Karlstad för att träffa Jennifer och göra ett besök på ortopedtekniska.
Tappade på nåt sätt min mobil och kände paniken när jag febrilt letade igenom väskan och jackfickorna.
Eftersom tåget inte hade lämnat perrongen så hoppade jag på igen och hade sån tur så en tjej hade hittat mobilen och mötte mej i dörren.
Och givetvis hann jag knappt tacka henne förns jag stormat av tåget igen för att det skulle vidare till Kristinehamn..
Jag hade så gärna velat gett henne något mer än ett tack!Det finns så mycke i den här telefonen som jag hade gråtit blod om jag förlorat.

Mötte upp Jennifer,köpte kakor och gick bort till Jimmy för och se vad han pysslade med i dag.Det var sej likt,han jobbade och pratade tyst.Men han blev glad för kakorna:)Passade på att boka tid så jag får bort den fina gröna enorma "blowouten" på armen.September var tidigaste tiden...Har jag tur avbokar nån.
Sen bar det av till subway och en väldigt go lunch.Gött och träffa Jennifer igen också:)Pratade om resan och att ev dra i väg igen om ett år.Önskar att veckan kunde gå lite fortare så man får krama på lilla Sohlstrålen❤️



    Tänk va grejer det finns.Och tur är väl 
    det!

    Klockan var inte ens tre och det 
    började bli mörkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar