måndag 23 december 2013

Bortskämd❤️

Var faktiskt lite piggare i dag,efter typ 10 koppar thé med honung så mådde jag faktiskt bra:)Snarkade tydligen i natt så Mattias kunde inte sova.Så blir det när man har snor "fulle hövve".
Åkte upp till Sunne runt lunchtid,njöt av den blå himlen och solen.Nu har det vänt och vi går mot ljusare tider:)
Åkte tillsammans med Stefan och Birgitta upp till Ähhvas grav och tände ljus,där stog vi och pratade en stund.Det är gött,känns alltid bättre och vara där med hennes mamma.Hon gör så att man blir lugn och mår lite bättre i sorgen❤️
Efter ljuständningen så åkte vi hem till Birgitta och jag och Christer åt upp allt det godaste i godisskålen.
"Det är som vanligt,jag får ta det som blir över,det ingen annan vill ha" sa Birgitta och log:)Julklapp fick jag också:)En ny halskjedja.Äntligen:)Lilla Sohlstrålen ryckte sönder min förra så nu fick jag en ny.Bara att hänga tillbaka mina hjärtan,jag har saknat dom.Vi åt också pizza med stark sås,efter halva hade jag förlorat känseln i läpparna,hahaha!!!Den pizzan hade BigB gillat.Man har blivit så bortskämd i dag❤️Tack Birgitta❤️
I morgon är det julafton.Känns som ett skämt,solen har lyst från en blå himmel och inte ett snökorn på marken.
I morgon ska jag träffa Sam,den lille Skånepågen❤️Ska bli så roligt och se honom gå!!!Nu har Vincent kommit och lagt sej i sängen så nu är det kvällen.Hoppas ni får en kanonmysig julafton i morgon kära vänner.

                 Smulan #2 


    En del julklappar blir man så galet
    glad över.Brudarna Sahlström❤️


    Och lilla fröken Lisa fick man gosa 
    lite med i dag❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar