torsdag 12 december 2013

Sohlstrålen❤️

I dag var jag och hämtade Sohlstrålen:)
Hon ska vara här tills på söndag och det ska inte bli litte kul!!!
Vi va in en sväng till mormor och lämnade lite grejer som jag köpt i New York och då vart vi bjudna på pizza.My bjöd mej på hennes varma färdigtuggade pizzasallad:)Jag trodde hon skulle pussas,men nej!Hon passa på att trycka in salladen med tungan i min mun...Lillrava!❤️
Fick lite info in skolan också,vilken kurslitteratur man behöver köpa.Det var ju inte billigt!1500:- för tre böcker...
Vet nån om vart man kan söka efter begagnat så säj gärna till.
I möra ska vi på öppna förskolan och sjunga och leka på förmiddan:)Det tyckte hon va skoj när hon va här förra gången.
Sen får vi ta en sväng och köpa kläder för hon har ju växt så böxxera är för korta:)Nu ska jag gå och hämta denna jäddra katten som lagt sej nånstans...Han ska banne mäjj söve i sänga nu!

    
    Min allra käraste❤️Var där med lite 
    dekoration och nog blir man varm i 
    hjärtat när man kommer och det är
    så fint med ljus och granris

    Lellrava❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar