onsdag 18 december 2013

Charlottenberg

Dagen har mest gått åt till att nysa och snyta sej...Tråkigt och vara förskyld men på eftermiddagen drog vi en sväng till Charlottenberg för att handla dom sista julklapparna till ungarna.Jag trodde faktiskt att det skulle vara mycket mer folk,men det var ganska lugnt och gött.
Fixade en julgrupp till Kjell och Vivanne från Danne,köpte en liten pyttejulklapp till dottern i familjen Werner.Dom som var akuthem åt katter och tog hem Findus och Vincent till sej så dom överlevde.Det var faktiskt så att den som hade dom först åkte till en veterinär och skulle avliva dom när dom var kattungar:(
Men veterinären vägrade och djurskyddet placerade ut mina pöjjker i ett akuthem,och det räddade livet på dom❤️
Sen vart det lite småtjafs till Bapis och Emelie,så nu hoppas jag att julen är färdig och ingen är glömd.
Åkte in på dollarstore och köpte möss till pöjjkera.Dom älskar dom musarna.
Nu snarkas det hejvilt från alla håll in sängen:)Ska sova jag med snart,för i möra ska jag hämta Sohlstrålen!!!!!!
Hon ska vara här tills på lördag så här blir det lite julfirande under helgen❤️


    Spotify är bra på alla sätt,men å köpe
    en skiva är att bättre:)Detta ska My 
    få lyssna på i bilen i morgon.


    Snidde och hans nya mus

    Fick dessa på posten i dag.Eller fick 
    och fick.En och en halv tusenlapp
    senare så var dom mina,suck!Men så
    är det.Underlättar och gå utbildningen
    om man har böckerna:)

    Har du katt så köp en sån här:)
    Pöjjkera älskar dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar