onsdag 25 december 2013

Regn...

  • I dag blev det en tur till Karlstad.Det bara regnar ju!Då kan man lika gärna åka bil.I går vågade jag på riktigt läsa igenom våra meddelanden.Som jag saknar henne,men vad glad att jag har alla kvar.Tydligen bara lite över 600 st,bara på facebook.Stämmer nog det dom säjer...Vi pratade jämt med varandra.På ett eller annat vis❤️Det var skönt och läsa.Som om hon var med mej ett litet tag.Var att och tittade på en annan bil förut.Men som vanligt när man ska köpa nåt så hamnar man i beslutskoma och kommer ingen vart.Sen vågar man inte bränna i väg för mycket pengar på en bil heller.Men när det kommer till heminredning då finns det tydligen ingen hejd:)Hittade två fina golv som jag tyckte Mattias skulle ta hem prov på och se hur det såg ut i huset.Sen fann vi en jättefin soffa:)Fanns även ett köksbord som jag nästan svimma när jag såg.Men 14.000:-!!!!Tjo va kul när Sohlstrålen sitter där och hamrar med besticken och vill ha mat sa Mattias.Då gick jag:)Får köpa ett sånt när hon är 10 och jag själv har vunnit på lotto,Hahahaha!!!!!I möra ska här dejtas.Först med ❤️Jennifer,sen med Sebastian och Malin,ett styck nyckel ska hämtas hos familjen Nord/Sundström och ev en påhälsning hos Christ.Sen ska man väl hinna med pöjjkera i Furtan å.Phu!Fy vad jag är lyckligt lottad!!!

    Ellis Dahlström
    Ähhhva!!!!
  • Eva Sohl
    Eva Sohl
    ähhlliiiis!!
  • den 21 december 2011
  • Eva Sohl
    Eva Sohl
    å ja dej ska du veEt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar