måndag 30 december 2013

Bebislek,bilköp och kattvakt

Äntligen fick man tummen ur och åkte till Malin och Sebastian och hälsade på.Var tänkt att jag och Jennifer skulle gå en sväng på stan också men kroppen och framför allt denna jä--a foten strejkade så jag fick att ta bilen.Vädret var gött så det hade vart skönt och gått...
Men det vart en trevlig start på dagen hemma hos Jennifers mamma,sen rännde hon och skulle byta nån skjorta och efter det bar det av till Bandgatan.Och hur go var inte den lilla killen som bodde där!!!!Rätt lik sin far vill jag nog även påstå:)Där satt han på golvet med pigg blick och goa käkar,fötter som var som små bollar och denna goe magen som stog rätt ut❤️❤️❤️❤️Hoppas det inte dröjer så länge tills man ser honom igen.Kvällen tillbringades hos fam Nord/Sundström så jag fick instruktioner hur allt fungerade där eftersom jag är kattvakt nu när dom är och svirar uppe i Åre.Sen var jag ju och tittade på en gammel bil också som jag varken visste hit eller dit med så jag gav ägaren ett redigt skambud för att få det hela ur världen.Som väntat sa han typ:"Aldrig,då ger jag ju bort den!Då kan den stå".
Perfekt tänkte jag,då var det ut världen,men gissa hur förvånad jag vart när han ringde och sa att jag kunde hämta bilen!Han tyckte jag verkade trevlig och enkel,så han ville göra affär.
Ehhh,trevlig??Jag erbjöd honom hälften av vad han ville ha för bilen...
Ja,ja nu har jag köpt den iallafall så nu finns det ordentligt med plats för Sohlstrålens kärra och redigt med packning när vi ska på festival.Tillbaka i en gammel V70 igen.Den andre får jag ge lite omvårdnad och ställa av.
I dag har jag vart hos Pingis och Mysko mest hela dan.Två trevliga grabbar det❤️Dom strir,hoppar efter väggarna,surfar på golvmattorna,pratar,äter gärna det man äter själv,samtidigt nästan i munnen på en och tydligen så är det himmla mysig och bara sitta på mitt ansikte och filosofera.Jorå,jag har att satt sån respekt i dom katterna så....
Kvällen avslutades med Mattias på Palladium.Vi såg 100-åringen.Rätt rolig film,om än det kunde bli lite mycket ibland så var den jävligt rolig.Nu ligger Snidde som en snäcka i mitt knä
sover.Hur gött som helst!


   Titt vilken liten go❤️


    Å dänna,mitt ❤️
   

    No please for you!I eats what I want.
    Pingis❤️

    Och lille Mysko❤️

    Stop look on tha tv!Im the star!!!!
   

    I can sitz on ya face❤️


    "Nye" gamle vrålåket.Brum brum!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar