söndag 8 december 2013

Pulka+dansavslutning

I dag när snön yrde hade Alva sin dansavslutning.Hon har vart på Hälsokompaniet nu i år och dansat.Avslutningarna är jätteroligt och gå på.Man får se vad hon lärt sej,se andra duktiga barn och ständigt imponeras av dom minsta:)
Men det var som ett helt träningspass och ta sej till sporthallen i all denna snö.
Jag tror att jag vänt tillbaka till det normala nu.Vaknar hyfsat tidigt och är inte lika sliten längre.Tänk att det ska vara så lätt och vända "fel" på dygnet och så svårt och få ordning på det igen.Men det är det värt,och jag har ju möjligheten och sova ut.Catharina drog ju och jobbade på torsdan,skulle jag aldrig klarat.I slutet på veckan ska jag hämta lilla Sohlstrålen❤️
Och storebror va snäll och köpte en pulka till henne:) Får hoppas det finns snö kvar när hon kommer.
    
    Ett gäng av dom duktiga!


              ❤️Alfred❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar