torsdag 5 december 2013

Hemma!

Resan hem gick väldigt smidigt,tog bara lite drygt 6 timmar och vi hade måååånga filmer och serier att välja på.
Men fy vad trött jag var när jag kom hem.Gick och la mej med katten runt 13 och var endast uppe ur sängen och åt mat och gick och la mej igen.Sov nästan i ett dygn i sträck:)
I dag har jag vart och packat ur väskan,kollat post och lämnat tillbaka bilen till Fia❤️
Nu ligger vi allihop i sängen framför tvn.3 av 4 sover gott.Till och med Vincent sover hos oss nu på natten❤️
Med posten kom besked från Anc,jag kom in på butiksäljarutbildningen!Ska bli sköjj och ha nåt att göra.Den håller bara på ett halvår,det är bra.Jag vet ju inte hur mycket jag orkar kroppsligt så det är bra att den är så kort:)Vill jag,så kan jag ju läsa mer när jag är färdig.
Utbildningen skulle även innehålla ett par veckors praktik och när man skulle vara på Anc så skulle man vara där 9-16 måndag till fredag.Inte så tidigt:)Det gillar jag:)
Tar ju en timme,ibland två för mej och få i gång kroppen på morgonen.
Nu ska jag nog sova igen.Ska ringa LittleB och föräldrarna i morgon,har inte riktigt hunnit sen jag kom hem:)




      Pöjjkera❤️


    Kattitvn❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar