lördag 11 maj 2013

Inflyttningsfest

Martin❤ hade inflyttningsfest i nya lägenheten.Vi grillade en massa gott och pöjjkera provade alla Martins starka såser.Jag har ju känt honom ett tag så jag avstod från och göra detta.Men många provade och jag höll på och skratta ihjäl mej!
Dom smakade först,log kaxigt i typ 15-20 sekunder....
Sen började dom harkla sej,Martin blev hes,dom snöt sej och blev jämt blöta i ansiktet av svett:)
Och så skrattade dom och tårarna rann:)
Efter vansinnigt gott grillat kött bar det av mot fotbollsplanen och brännboll.Jag var brännare och himmel va kass jag va.Man ska inte ducka för bollen,utan på riktigt försöka få tag på den:)

Einar han svingade i väg hela bollträt han,det schwosha  förbi mitt huvud och jag är tacksam att det missade.Sen var det singstar,hundpromenad och ormhållning:)
Efter det blev tanten trött och satte sej i gammelvolvon och åkte hem.

Tack för en rolig eftermiddag/kväll Marri och Martin och alla ni andra❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar