fredag 17 maj 2013

Ouch!

Jorå,jag hade rätt.Mår som en rynkig gammel flugsvamp i dag.Åkte till lilla Sohlstrålen i dag och klarade inte att lyfta upp henne och bära henne som jag brukar.Det gillade hon inte.Men först hade vi fruktfest där vi delade på äpplen och bananer,jag matade henne och hon mej.Rätt som det var så tog hon även ut det hon redan tuggat och stoppade in i min mun.Antar att hon var rädd att jag skulle sätta i halsen,hahaha!!Goa,goa unge!
Sen gick vi till soffan och där klättrade hon raskt upp i mitt knä och kramades lite.Vi läste även böcker,hon pekade och jag lät.Mu!!Mjau!!Voff osv.Böcker är just nu så himla kul.När jag skulle åka så gjorde pappa som han brukar med henne,hon står i fönstret trycker ansiktet mot fönstret och vinkar.Givetvis gör jag likadant,fejset tryckt mot bilrutan,tutar och vinkar.Önskar att jag kunde se hur vi ser ut:)Go fetfläck har jag på rutan nu iaf.

Tog min allra kärastes hund och mamma och gick en promenad,mötte upp Catharina och käkade,gick in på blomsteraffären och köpte blommor.
Ähhva har fått en rabatt nu på sin grav så vi planterade lite blommor.
Det var skönt att vi var tre som var där idag.Solen lyste och fåglarna kvittrade,så märkligt.Att allt bara fortsätter....Som jag saknar henne❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar