onsdag 8 maj 2013

Tänkte vara lite nyttig

I dag bar det av mot sjukhuset för att träna med nytatuerat ben.Orkade cykla 1,5 mil igen:)
Körde lite styrka också men i dag var det tråkigt.Och då blir jag lat...
Men i huvudet hörde jag Fias röst: Kom igen märräh nu din latmask!Slut inte nurå!Du klarer att 5 te!Hur ska ru tro att du ska bli friskare och starkare om du inte sliter?
Så tack min änglaFia för pepp i dag❤

Efter träningen körde jag föööörbiiii McDonalds och ner på stan och köpte frukt och sånna där välldans nyttiga bär.Smakade och konstaterade att jag aldrig mer kommer äta dom igen.Tyckte dom var rent sagt hemska.
Dom är så rosa och fina,men dom smakar prutt!
Men nu har jag testat iallafall.
I morgon bär det av in till stan för att passa Joel och Alva❤Kommer garanterat bli hur spännande som helst.Det ser jag fram emot.
Nu får det bli sängen med dom jag älskar högst.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar