måndag 27 maj 2013

Sohl i sinnet❤och ÄnglaFia i minnet❤

Hade besök av fam Frodlund på söndan.Vi käkade glass (såklart) och satt ute och hade det gött.
Givetvis ska Alva ha nåt uppträdande i aulan på Taserudskolan i morgon.Hoppas och önskar att jag hinner dit.Har ju minst sagt fullt upp hela dagen.
Nya cystor i bröstet som måste tömmas,dom gör ont och känns läskiga,så det får bli en tur till Karlstad igen.Suck!Det gör så j-a ont!

Men jag ska träffa en vän jag inte sett på länge och in på Ikea och hämta lite saker åt pöjjkera som ska med på SwedenRock.
På söndag åker vi!!!Ska bli så kul!!!Först Tomelilla ett par dagar och sen hårdrock i fem dagar i sträck.Hoppas verkligen att kroppen håller.Annars får jag väl göra som dom andra åren,ta en dag nerbäddad i husvagnen.Inte sååå rockigt,men har man inget val så är det bara att gilla läget.

I dag var jag och klippte mej hos Nadja.Hon gjorde även en jättefin uppsättning.Men jösses va hår jag har!Det vart jättetungt när det vart uppsatt.Hon skulle tävla med mitt hår,önskar att hon vinner!!!
Det vore så himla kul!

ÄnglaFia har varit med mycket i dag,fy vad jag saknar henne.Tänkte mycket på henne i Stockholm också,musik ger en många minnen...Och hör man en låt så känns det i hela kroppen,man ser vad man gjorde i livet när den låten spelas.Födelsedag hade hon när jag var i Stockholm.Minnet av henne vart starkt när BonJovi spelade "Dry County".En del av texten gör så ont.Jag hatar cancer!
En jävla strid från dag ett,suger livet ur dom som älskar det mest och förtjänar det minst.Saknar dej!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar