torsdag 9 maj 2013

Jag blev kallad vuxen!

Träffade Alva och hennes tjejkompisar när jag kom till stan.Vi stog och pratade om lite allt möjligt och så klart vart tjejerna oense om något och en av tjejerna utbrister: Men hallå!Till och med den vuxna säjer att det är så!
Och jag tittade mej instinktivt runt och kollade efter den vuxna,och så var det jag!
Jag höll på att skratta ihjäl mej.
Barnen blev glada för sina kort jag förstorat på dom iaf:)Det är så kul och ge dom två nåt,för dom blir alltid så himla glada❤

Dom har vart så duktiga i dag.Alva passade sina tider och Joel slog inte ihjäl sej:) 4- åriga gossar är att bra våghalsiga.Vi åkte till Karlstad och käkade på Bergvik och köpte en liten pool till Sohlstrålen.På hemvägen var det till och från krig i baksätet,och sen rätt som det var så skrattade dom så tårarna rann.Syskonkärlek är att något speciellt❤
Men hur som helt,Joel och Alva lyste som vanligt upp dagen som bara dom två kan.Gullungar!Jag älskar er!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar